شناسه خبر: ۶۴۹۱
بازدید: ۴۰۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

پژمانفر در نهمین مراسم افطاری فعالان جبهه فرهنگی انقلاب: ایستادگی جوانان امروز بیشتر از جوانان قبل از انقلاب است

نهمین مراسم افطاری فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شب گذشته با حضور حجت الاسلام پژمانفر و جمعی از اهالی فرهنگ در حسینیه هنر برگزار شد.

حجت الاسلام نصراله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای در سخنانی گفت: الحمدالله در کنار ریزش های انقلاب شاهد رویش های بسیار خوبی تا امروز بودیم. من به نوبه خودم با نگاهی که به پیرامون خودم دارم می بینم که علی رغم دست اندازهایی که در مسیر است خوشبختانه کار رو به جلو در حال انجام است.

وی افزود: امروز جوانان و نوجوانان ما و آنهایی که امشب در این مراسم حضور دارند یکی سرود کار می کند، دیگری در حوزه قصه است و دیگری در عرصه سینما فعالیت می کند با توجه به حجم تهاجمی که طرف مقابل دارد ایستادگی آنها از ایستادگی های قبل از انقلاب خیلی بالاتر است.

نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: این در حالی است که جوانان و نوجوانان امروز کشور در برابر این حجم از شبهات، مشکلات و مباحث متعدد ایستاده اند و ایستادگی می کنند. یک روز در کمیسیون فرهنگی مجلس، گزارشی در رابطه با ریزترین مسائل اعتقادی مردم کشور برای ما آوردند. به طور مثال آنها در بحث احکام و مسئله محرم و نامحرم آمده بودند و تک تک راجع به تمامی آنها، مثلا درباره رابطه داماد و مادرزن آمده بودند و هر مطلبی را که به ذهن تداعی می کند را آمده بودند و در قالب یک فیلم و سریال چندین قسمتی پاسخ داده بودند. کسی که این سریال را نگاه می کرد دیگر در ذهن او چیزی نمی ماند که قبیح بودن این معنا را درک کند.

ایشان اضافه کرد: آنها امروز ابزار هنر را در استخدام خود گرفتند و با شدت در حال زدن تمامی باورهای ما هستند. اما الحمدالله وقتی می بینیم که جوانان در اماکنی اینگونه جمع می شوند و یک مقدار فضای سیم خاردارهایی را که یک سری به دور خود کشیده بودند و اجازه نمی دادند کسی در این فضا وارد شود و می گفتند که فقط ما اهل سینما هستیم و می توانیم دوربین دست بگیریم را شکستند خوشحال می شویم.