شناسه خبر: ۸۰۷۲
بازدید: ۱۷۶
تاریخ انتشار: شنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

حجت الاسلام پژمان فر:

وقوع زلزله در مشهد هیچ خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، تاکید کرد که براساس آخرین اطلاعاتی که از حوزه انتخابیه کسب کرده است تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر بروز خسارات جانی و مالی ناشی از وقوع زلزله در مشهد و کلات منتشر نشده است.

 حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در خصوص میزان خسارات ناشی از وقوع زلزله ۶.۳ ریشتری که در عمق ۷ کیلومتری زمین در غرب افغانستان به وقوع پیوسته و در مشهد نیز احساس شده است، گفت: براساس آخرین اطلاعاتی که از حوزه انتخابیه کسب کردم تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر بروز خسارت جانی و مالی ناشی از وقوع زلزله در مشهد و کلات منتشر نشده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته این امکان وجود دارد که در مسیر گناباد تا تربت حیدریه به دلیل نزدیکی به کانون زلزله در افغانستان، احتمال بروز خساراتی در آنها وجود داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته بنده اطلاعات دقیقی در رابطه با میزان خسارات احتمالی در این دو شهر ندارم.

گفتنی است ساعت ۱۰ و ۱۱ دقیقه و ۲ ثانیه  زلزله ۶.۳ ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین شمال غرب هرات را لرزاند که این زلزله در شهرهای شرقی استان خراسان رضوی و مشهد احساس شد. /