شناسه خبر: ۱۱۳۳
بازدید: ۴۸۴
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۳

وزیر ارشاد قانون مداری و توجه به مطالبات رهبری را در تمام لایه‌های وزارتخانه لحاظ کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری تذکرات متعدد نمایندگان نسبت به مشکلات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزیر ارشاد قانون مداری، اسلام مداری و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را در تمام لایه‌های وزارتخانه مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،نصرالله پژمان‌فر در نشست علنی ( یکشنبه ۱۸ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین تبریک به مناسبت انتصاب سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم در جهت تامین دیدگاههای مقام معظم رهبری در این دانشگاه بزرگ ریل گذاری‌های مناسبی را قرار دهند و صداو سیمایی در تراز انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکر بعدی مربوط به فرمایشات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است افزود: ایشان رفت و آمدهای زیادی به کمیسیون فرهنگی مجلس داشته اند و تذکرات فراوانی در مورد مشکلات این وزارتخانه دریافت کرده اند که امیدواریم همانطوری که گفتند قانون‌مداری، اسلام مداری و توجه به مطالبات مقام معظم رهبری را در تمام لایه‌های وزارتخانه مدنظر قرار دهند و مطالبه کمیسیون فرهنگی هم این موارد است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکر به وزیر نیرو نیز با بیان اینکه برنامه وزارت نیرو در ارتباط با پساب‌ در شهر مشهد چیست گفت: آن چیزی که اعلام کردند این بود که باید پساب‌ها جانشین آب مصرفی در بخش کشاورزی شود اما امروز برای توسعه کشاورزی مناقصه برگزار می‌کنند، که این مسیر غلطی است و علی رغم تذکرات داده شده این کار را انجام می‌دهند و همچنین موضوع جداسازی آب شرب بهداشتی شهر مشهد برنامه‌ای بوده که باید پیگیری می‌کردند.

پژمان فر در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر تدوین الگوی کشت با توجه به محدودیت منابع آبی، توجه به حقوق عشایر،‌تثبیت قیمت گوشت قرمز و حل مشکل وثیقه برای عشایر تاکید کرد.

وی همچنین در تذکر به وزیر دفاع گفت: علی رغم فرصت‌های داده شده ظاهرا این وزارتخانه به وعده‌های خود در ارتباط با شرکت هواپیمایی ایران ایر تور نمی‌خواهد عمل کند و این موضوع نه تنها موجب نابودی این شرکت می‌شود بلکه موجب خسارت‌ها و فجایع جانی خواهد شد که امیدواریم وزارت دفاع نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.