شناسه خبر: ۱۷۸۸
بازدید: ۳۶۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۴

هیأت رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت از حجاب و عفاف انتخاب شد/ سالک رئیس و پژمان فر سخنگو شدند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت از حجاب و عفاف از میان دو کمیسیون فرهنگی و حقوقی قضایی خبر داد.

نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور جلسه یکشنبه ۳۱ خرداد کمیسیون فرهنگی گفت: طی این جلسه هیأت رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت از حجاب و عفاف که پیش از این یک فوریت آن در صحن علنی به تصویب رسیده بود، از میان دو کمیسیون فرهنگی و حقوقی قضایی انتخاب شد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بر همین اساس احمد سالک رئیس کمیسیون مشترک طرح صیانت از عفاف و حجاب شد و محمدعلی اسفنانی و لاله افتخاری نواب رئیس این کمیسیون شدند.
وی افزود: همچنین آقایان شجاعی کیاسری و طباطبایی نژاد نیز عهده دار سمت دبیری این کمیسیون شدند و بنده نیز به عنوان سخنگوی آن انتخاب شدند.
پژمان فر ادامه داد: دراین جلسه مباحثی در ارتباط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و گزارشی نسبت به این مسأله ارائه شد که با توجه به عدم ابلاغ این مصوبه در زمان لازم از سوی رئیس جمهور، این ابلاغ از سوی رئیس مجلس صورت گرفت و با درج آگهی در روزنامه رسمی در مسیر اجرا قرار گرفت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بحث تجهیز و نوسازی مساجد از دیگر مباحث جلسه امروز بود که پیشنهاداتی از سوی شورای نگهبان ارائه و مقرر شد این موضوع در جلسه ای با برخی اعضای شورای نگهبان جمع بندی و سپس نظرات و پیشنهادات در کمیسیون نهایی شود.