شناسه خبر: ۸۰۷۵
بازدید: ۱۸۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۲۰ مهر ۱۴۰۲

با پیگیری‌های حجت الاسلام پژمان فر بیان کرد:

نهضت آسفالت خدمتی بزرگ در تقویت زیرساخت‌های شهرستان کلات

با پیگیری‌های نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی،قیر مورد نیاز‌ برای اجرای طرح هادی و آسفالت شهرستان کلات تامین و عملیاتی شد.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح ۴۴پروژه شهری شهر مشهد گفت:تمام همت دشمن منتقل کردن پیام غلط انفعال نظام در جهت حل مسائل مردم است و اینکه بگویند در حل مسائل جزئی درمانده‌ایم،ما وظیفه داریم فعالیت‌های مختلف نظام در بخش‌های مختلف را به مردم معرفی کنیم و با صدای بلند بگوییم خدمت با شدت و همت انجام می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در سال گذشته در حاشیه یکی از ملاقات‌های مردمی در محله پنج‌تن از مجموعه آبی شهید قربانی به اتفاق مردم و مسئولان شهری بازدید کردم و قرار شد، یک سری پیگیری‌ها برای تسریع در روند اجرای این پروژه مهم صورت گیرد.

حجت الاسلام پژمان‌فر افزود:خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌ای که به مردم دادیم،این مجموعه آبی در حاشیه شهر مشهد ویژه آقایان و بانوان به بهره‌برداری رسید.

وعده‌ای که ۲ ماهه اجرایی شد

حدود دوماه پیش بود که حجت الاسلام پژمان‌فر در دومین بازدید میدانی خود در یکسال گذشته از محله وکیل آباد با مطالبه ایجاد فضای فرهنگی در این محله مواجهه شد.

در این راستا، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی،وعده بهره‌برداری از کتابخانه چندهزار جلدی با تنوع مخاطب کودک، نوجوان و بانوان در محله وکیل آباد را اعلام کرد که با همت مردم و اداره کل کتابخانه های عمومی این وعده عملی شد.

آیین افتتاح کتابخانه عمومی محله  وکیل آباد 

ایجاد فضای کتابخانه‌ای یکی از مطالبات اهالی محله وکیل آباد بود که در کمتر از یکسال، با پیگیری حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر و مشارکت خیرین و سازمان کتابخانه‌های عمومی،با حضور پرشور مردم به بهره‌برداری رسید.

پیگیری مطالبات اساتید حق‌التدریس

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در نامه‌ای به وزیر علوم،تسریع در حل مسائل اساتید حق التدریس دانشگاه‌ها را خواستار شد.

نهضت آسفالت، خدمتی بزرگ در آستانه فصل زمستان کلات

با پیگیری‌های نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی،قیر مورد نیاز‌ برای اجرای طرح هادی و آسفالت شهرستان کلات بعنوان یکی از مطالبات جدی مردم عزیز این شهرستان، تامین و عملیاتی شد.

روستاهای آبگرم، تقی آباد، قلعه نو، بابا فرجی، سرجنگل، شورستان، امیرآباد، قلیچ آباد، حاجی آباد، اسدآباد، ارچنگان، حصار، ایدلیک، خشت سلطان آباد و قاباق از جمله این روستاها هستند.

نهضت آسفالت،خدمتی بزرگ در تقویت زیرساخت‌های شهرستان کلات در آستانه فصل زمستان است که با همت دهیاران و شوراهای روستاهای شهرستان عملیاتی شد./