شناسه خبر: ۴۹۵۵
بازدید: ۲۰۲
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

نماینده مردم مشهد و کلات: کمک ۱۹۰ میلیون تومانی به فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و ورزشی شهرستان‌های جاسک و میناب

نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشستی با فرماندار و مسئولان شهرستان میناب با بیان اینکه دیوان سالاری نامناسبی در کشور حاکم است، گفت: مردم منبع لایزالی هستند که باید برای پیشرفت و تغییر شرایط به آن‌ها اتکا کنیم، زیرا آنها می‌توانند اقدامات بزرگی را انجام دهند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ می توان با کمک از مردم و خیرین، لیست بلند بالای مدارس در حال تخریب را کاهش داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح نگاه فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرستان میناب بسیار حائز اهمیت است که باید مبسوط ‌‍تر به آن پرداخت، ضمن آنکه برای حل مشکلات ابتدا باید آن‌ها را اولویت‌بندی کرده تا در کمیته‌های تخصصی کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شوند.

وی همچنین خبر داد: در جریان این سفر طی هم اندیشی و همکاری با کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علی‌الحساب مبالغی جهت کمک به امور فرهنگی هنری، ورزشی و مذهبی شهرستان‌های میناب و جاسک تعلق می‌گیرد.

پژمان‌فر به توضیح ۱۹۰ میلیون تومان اهدایی به دستگاه‌های مختلف دو شهرستان جاسک و میناب پرداخت و گفت: به دنبال پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی؛ به تقویت فضاهای فرهنگی، هنری، مذهبی این دو شهرستان کمک شد.

وی ادامه داد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان از این بودجه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری بندر جاسک و همین میزان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان میناب اختصاص می‌یابد. همچنین به هر یک از شهرهای میناب و جاسک به طور مجزا مبلغ ۳۰ میلیون تومان به منظور تقویت فعالیت های مذهبی تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان ورزشی در بندر جاسک ۳۰ میلیون تومان به همره دو تشک کشتی و تاتامی نیز به منظور تقویت هیات‌های ورزشی اختصاص می‌یابد، همچنین دو وسیله نقلیه در اختیار اداره‌کل‌های فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های جاسک و میناب قرار می‌گیرد./

انتهای پیام