شناسه خبر: ۱۵۰۱
بازدید: ۸۱۱
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

نشاط کاری مطلوبی در پروژه‌های شهری مشهد دیده می‌شود

image24617گرچه عمده بار اجرای پروژه‌های شهری مشهد بر دوش مردم این شهر است اما با توجه به ماموریت مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران، باید از اعتبارات دولتی نیز برای افزایش سرعت اجرای پروژه‌های شهری مشهد استفاده کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با وجود شرایط فعلی کشور، نشاط کاری خوبی در پروژه‌های شهری مشهد دیده می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری مشهد بیان کرد: از صبح امروز بازدید نمایندگان مشهد در مجلس از پروژه‌های مهم و بزرگ مشهد مانند خط ۲ و ۳ قطارشهری، کمربند سبز مشهد، حاشیه شهر، کال کشف رود و کمربند ۷۵ متری جنوبی آغاز شد.
وی در خصوص کمربند سبز مشهد و تاثیر احداث آن تصریح کرد: احداث کمربند سبز مشهد در مدیریت کردن توسعه بی‌رویه شهر و همچنین افزایش سرانه فضای سبز مشهد بسیار موثر است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین با ابراز رضایت از احداث پروزه کمربندی ۷۵ متری جنوبی مشهد ادامه داد: خوشبختانه این پروژه ۳۱ درضد پیشرفت فیزیکی دارد که نشان‌دهنده تلاش مدیران شهرداری برای حل مشکل ترافیک شهر مشهد است.
حجت‌الاسلام و المسلمین پژمانفر ادامه داد: با توجه به شرایط کاری و فعالیت‌های مختلفی که در کشور وجود دارد خوشبختانه نشاط کاری مطلوبی در پروژه‌های شهری مشهد دیده می‌شود که آثار آن نیز کاملا ملموس می‌باشد.
وی گفت: گرچه عمده بار اجرای پروژه‌های شهری مشهد بر دوش مردم این شهر است اما با توجه به ماموریت مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران، باید از اعتبارات دولتی نیز برای افزایش سرعت اجرای پروژه‌های شهری مشهد استفاده کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به این مهم خوشبختانه ریزنی‌های خوبی در خصوص حل مشکلات مشهد با مسوولان دولتی داشتیم که منجر شد در بودجه سال ۹۴ کشور ردیف اعتباری ویژه‌ای برای حاشیه شهر مشهد ایجاد شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: اگر انتظار همه این است که مردم ایران و جهان اسلام در فضای مناسبی از زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد بهره‌ ببرند باید کمک کنیم تا زیرساخت‌های این شهر از لحاظ کمی و کیفی رشد پیدا کند.