شناسه خبر: ۶۳۶۲
بازدید: ۹۴۹
تاریخ انتشار: شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت برنامه شفافی برای اشتغال ندارد

حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر در برنامه رادیویی خراسان رضوی اظهارکرد:اگر ظرفیت هنری خراسان رضوی در رشته‌های مختلف از هنر ایران جدا کنیم، کُمیت هنر کشور لنگ می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه رایزنی‌های خوبی برای رونق ورزش خراسان رضوی به ویژه مشهد داشته‌ام که به زودی بانک صادرات به عنوان حمایت کننده یکی از تیم‌های والیبال مشهد در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش خراسان رضوی سال های گذشته در مسابقات ملی و جهانی درخشش چشم‌گیری داشته است که متاسفانه مسئولان استانی نسبت به این مسئله بی‌توجهی می‌کنند.

پژمانفر تصریح کرد: در آمارهای دولتی اشتغالزایی رو به افزایش است ولی در جامعه و ارتباط‌هایی که با مردم دارم شاهد جمعیت زیادی از فارغ التحصیلان بیکار هستم.دولت برنامه شفافی برای اشتغال ندارد و دچار روزمرگی شده است.

وی بیان کرد: ما وکیل مردم هستیم و رابطه وکالت باید دائما برقرار باشد و در همین زمینه هر هفته مشهد حضور پیدا می‌کنم و هر هفته ملاقات مردمی جهت حل مسائلی مردم را در برنامه‌های خود قرار می‌دهم.۱۳ کارگروه تخصصی در دفتر من فعال است و مشکلات افراد مراجعه کننده به صورت تخصصی پیگیری می‌شود.