شناسه خبر: ۶۰۷۱
بازدید: ۳۵۰
تاریخ انتشار: شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: خواست مردم؛ اجرای بندهای اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام نصراله پژمانفر در حاشیه راهپیمایی مردم انقلابی مشهد علیه اغتشاشات اخیر عنوان کرد: امروز مردم با حضور خود در این راهپیمایی اثبات کردند وقتی پای نظام در میان باشد مردم با هیچ کسی رودربایستی ندارند.

وی ادامه داد: مردم امروز نشان دادند در حفظ نظام و مراقبت کردن از این دستاورد با این همه شهید با تمام قوا ایستاده اند و دفاع می کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به جمعیت عظیم شرکت کننده در راهپیمایی امروز اشاره کرد و ادامه داد: علی‌رغم اینکه امروز یک روز کاری است، مردم جضوری چشمگیر داشتند تا بگویند ما پای انقلاب و نظام با تمام قوا ایستاده ایم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردم باید پیامشان را به مسئولان برسانند، گفت: مهمترین خواسته مردم از مسوولان این است که ضعفهایی که باعث این همه مشکلات برای مردم شده است رفع کنند تا یک عده شیطان صفت نتوانند از مشکلات اقتصادی مردم سوءاستفاده کند.

حجت الاسلام پژمانفر اظهار کرد: امروز اقتصاد مقاومتی و اجرای بندهای مورد نظر مقام معظم رهبری اولویت و خواست مردم است و پرداختن به این مسائل در حوزه های اقتصادی باید در اولویت مسوولان باشد.

وی بیان کرد: مدیریت ضعیف باعث شده امروز شاهد موسسات مالی مثل پدیده و امثالهم باشیم که این موسسات مثل استخوانی در گلوی مردم گیر کرده است که مسوولان باید این موضوعات را حل و فصل کنند./

اتنهای پیام