شناسه خبر: ۶۲۵۴
بازدید: ۹۴۰
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: امروز شاهد خدمات متنوعی از سوی آستان قدس رضوی در کشور هستیم

حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تشریح عملکرد تولیت آستان قدس رضوی از زمان انتصاب تا حال، اظهار داشت: ضمن تقدیر از زحمات مرحوم آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی که خدمات شایانی در زمان زمان حیاتشان در این مکان مبارک و شهر مقدس مشهد انجام دادند، پس از حکم رهبری برای حجت الاسلام رئیسی شاهد خدمات متنوعی از سوی آستان قدس رضوی در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از این کارها انجام تسهیلاتی برای فراهم کردن زیارت بهتر و آرامتر زائرین عزیز است، افزود: حضور آستان قدس رضوی در پشتیبانی فقرا و ضعفا در سطح کشور مانند زلزله کرمانشاه و…از دیگر توفیقاتی است که امروز به وضوح شاهد آن هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی برای حضور سالیانه چند هزار زائر اولی که تا امروز توفیق زیارت بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) را نداشته اند، نیز از جمله اتفاقات مبارک در دوره جدید تولیت آستان قدس رضوی است.

حجت الاسلام پژمانفر عنوان کرد: ورود آستان قدس رضوی به عرصه های برنامه ریزی بلند مدت و جدی در بخش های مختلف و تغییر رویکردهای اقتصادی در فعالیت ها و تحت الشعاع بودن این اقدامات با توجه به مصالح مردم از دیگر اقدامات خوب مجموعه مدیریتی جدید است.

وی با اشاره به اینکه ما شاهد این بودیم که آستان قدس رضوی از پروژه مشهد مال خارج شد و در جهت خدمت به مردم این اعتبار را در آزادراه مشهد_قوچان هزینه کرده است، بیان داشت: انجام این کارها باعث کاهش تلفات جاده ای خواهد شد که به سمت مشهد در تردد هستند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام این اقدامات مردمی بسیار در جهت جلب رضایت عمومی سطح جامعه موثر است، تصریح کرد: امیدواریم این فعالیت ها با توجه به ظرفیت های بسیار بالای آستان قدس رضوی سرعت و شتاب بیشتری در مشهد، خراسان و کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام پژمانفر در ادامه عنوان کرد: مشارکت های جدیدی که آستان قدس رضوی در ارائه خدمات دارد به عنوان واسطه گری برای حضور بیشتر مردم در خدمات عام المنفعه از اقداماتی است که کمتر به این مهم پرداخته میشده است که حائز اهمیت است./

انتهای پیام