شناسه خبر: ۶۴۳۳
بازدید: ۴۲۷
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۷

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: اصلاح طلبان شورای تهران با شعارها القاء می کردند که شق القمر می کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف شورای شهر و شهرداری تهران گفت: اصلاح طلبان با شعارهای خود طوری وانمود می کردند که در صورت پیروزی در انتخابت شوراها، شق القمر می کنند اما دیدیم که اینگونه نبود.

حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه عملکرد ۹ ماهه اصلاح طلبان در شورای شهر و شهرداری تهران بسیار ضعیف ارزیابی می شود، گفت: با حضور اصلاح طلبان بر شورای شهر و شهرداری تهران، نه تنها مشکلات شهری کم نشد بلکه تهران با یک چالش جدی مواجه شد.

وی افزود: پیگیری فعالیت های جناحی، سیاسی و حزبی در جایگاهی که محل خدمت اجتماعی و رفاهی به شهروندان است، موضوعی نیست که به راحتی از کنار آن رد شد بلکه یک چالش مهم برای مدیریت شهری محسوب می شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اصلاح طلبان با شعارهای خدمت و رفاه برای شهروندان تهرانی بر سر کار آمدند، افزود: هر کسی که شعارهای اصلاح طلبان در ایام انتخابات را می دید فکر می کرد که آنها در شورا شق القمر می کنند اما دیدیم که همه شعارهای داده شده حداقل تا به امروز فراموش شده است.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر تصریح کرد: مردم امروز می گویند از طلا شدن منصرف شدیم ما را به مس برگردانید.
وی گفت: وقتی با مردم صحبت می کنیم می گویند ما از چنین شورایی انتظار حل مشکلات خود را نداریم اما انتظار داریم تا به مشکلات ما اضافه نکنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شورای شهر تهران را یک بنگاه سیاسی توصیف کرد که اعضای آن در حال بنگاه داری سیاسی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر تاکید کرد:شورای شهر و شهرداری تهران به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده که اعضای آن حتی تحمل یکدیگر را هم ندارند و با یکدیگر جدل، دعوا و بگو مگو می کنند.

وی افزود: تنش و درگیری همواره در بین اصلاح طلبان بوده و خواهد بود، افزود: شورای دور اول شهر تهران که همگی اصلاح طلبان بودند و دولت اصلاحات هم در آن موقع بر سر کار بود، به دلیل همین تنش ها و درگیریها توسط وزیر کشور وقت منحل شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به کنگره حزب اعتماد ملی و تنش و جنجال در آن اشاره کرد و افزود: وقتی آقایان خودشان نمی توانند با هم در یک حزب کنار بیایند و کارشان به تنش می کشد، چگونه می خواهند در مسند قدرت برای مردم تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر افزود: این تجربه باید برای مردم تهران و کل کشور باشد تا به این جناحهای سیاسی و افراد حزبی که به دنبال منافع سیاسی خود هستند دل نبندند.