شناسه خبر: ۱۵۵۲
بازدید: ۷۶۸
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

موفقیت و سرعت در احداث خط ۳ قطار شهری مشهد قطعی است

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت و سرعت احداث خط ۳ قطار شهری از ۲ خط دیگر بهتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار صبح توس ، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فردر جمع خبرنگاران  اظهار داشت: زحمات شهرداری مشهد در خصوص پیگیری و اجرای خطوط قطار شهری مشهد نادیده گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مصلحت اندیش های سیاسی و اجتماعی نباید به اقتصاد شهر مشهد لطمه بزند؛ گفت: احداث خطوط قطار شهری قطعا منافع بسیاری برای زائران و مجاوران این شهر خواهد داشت.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه مشهد شهری ملی است و باید توجه ویژه ای به مسائل این شهر بشود؛ ادامه داد: نظرات مخالف نباید به عمران این شهر لطمه بزند و مانع فعالیت های عمرانی این شهر بشود.

وی تاکید کرد: حمل و نقل عمومی شهرمشهد نیازمند رسیدگی است و مشهد ظرفیت های قابل قیاس و حتی بیشتر ازپایتخت کشور دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در زمینه پروژه خط ۳ قطار شهری مشهد افزود: تنها مشکل این پروژه مشکلات آب منطقه میدان شهدا است و در مقایسه با دو پروژه قبلی قطار شهری از سرعت و عملکرد بهتری برخوردار بوده و حفاری‌ها تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در زمینه سودجویی‌های سیاسی از مشهد مقدس افزود: همیشه افرادی بوده‌اند که به خاطر مقاصد سیاسی خود به سوی فعالیت‌های این شهر می‌روند و به آن آسیب می‌زنند و گاه سبب ناکام ماندن فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی این شهر می‌ شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: مشهد قابل مقایسه با دیگر شهرها نیست و باید فعالیت‌های فرهنگی منحصر بفردی را در این شهر انجام داد اما گاهی با تنگ نظری برخی افراد به اعتبار فرهنگی و مذهبی این شهر لطمه وارد می  شود.

پژمان‌فر افزود: مشهد بزرگترین کلان شهر مذهبی کشور است و می توان بزرگترین پروژه‌های ملی و مذهبی را در این شهر اجرا کرد و با وجود ظرفیت های فراوان حقوق مردم مشهد تضییع می شود.

وی با تاکید بر مطلوب بودن مشارکت مردم در خرید اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد و منفعت مادی و سود معنوی این مشارکت گفت: فروش اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد حرکتی مطلوب و پسندیده ای است که زمینه حضور شهروندان را در پروژه های شهری فراهم می کند.