شناسه خبر: ۱۴۳۳
بازدید: ۸۵۶
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

مدیریت شهری مسیر گذشته در طرح استقبال از بهار را اصلاح کرد

68262_origدر طرح استقبال از بهار ۹۴ نسبت به سال‌های گذشته از هزینه بسیار کمتری استفاده شده و این در حالی است که ما شاهد تنوع و کیفیت بیشتر در بحث گل‌آرایی و همچنین مباحث فرهنگی مواجه هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت شهری مسیر گذشته را در مباحث استقبال از بهار با یک رویکرد ارزشی اصلاح کرد.
به گزارش ستاد خبری استقبال از بهار ۹۴ شهرداری مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص اقدامات شهرداری در بهار ۹۴ اظهار کرد: در موضوع استقبال از بهار در سال جاری شهرداری مشهد با یک رویکرد ارزشی و مناسب مسیر گذشته را اصلاح کرده است.
وی افزود: در طرح استقبال از بهار ۹۴ نسبت به سال‌های گذشته از هزینه بسیار کمتری استفاده شده و این در حالی است که ما شاهد تنوع و کیفیت بیشتر در بحث گل‌آرایی و همچنین مباحث فرهنگی مواجه هستیم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاید برخی انتظار داشتند مسیر گذشته در مدیریت شهری با افزایش هزینه‌ها و اسراف ادامه یابد؛ مسیری که امروز بسیاری از المان‌ها با هزینه‌های بالا در انبارها فرسوده یا از بین رفته است که خوشبختانه مدیریت جدید این راه و مسیر را ادامه نداد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام شهرداری مشهد در نوروز ۹۴ قابل دفاع است و ما شاهد افزایش توسعه فضای سبز و همچنین افزایش گل‌آرایی در سطح شهر مشهد هستیم که همه این موارد به نظر من قابل دفاع است.