شناسه خبر: ۱۲۰۴
بازدید: ۸۹۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۳

لطمه زدن به رهبری لطمه زدن به عقبه انقلاب اسلامی است

نماط جمعه مشهد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمام هجمه ها به سمت رهبری بوده زیرا رمز موفقیت ما ایشان هستند، امروز لطمه زدن به رهبری یعنی لطمه زدن به عقبه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر جمعه در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه و از کنار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) گفت: رهبری فرمودند که تیم مذاکره کننده ما بچه های انقلابی بوده و ما به آنها اعتماد داریم، اما نکته ای که وجود دارد این است که ما به این عزیزان اطمینان داریم اما به طرف مقابل که آن طرف میز نشسته است بی اعتماد هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: جنگ صدمات مالی و خسارت های زیادی را به ما وارد کرد اما باعث شد تا ما مقتدرتر شده و در ادامه آن توانستیم تحریم ها را هم به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز تمام این موفقیت ها را به دست آورده و این مشکلات را پشت سر گذاشته ایم به برکت ولایتی بود که در زمان امام راحل و در عصر حاضر نیز در کنار مقام معظم رهبری وجود داریم و باعث می شود تا ما این مسیر را طی کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات علی مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: امروز تمام هجمه ها به سمت رهبری بوده زیرا رمز موفقت ما ایشان هستند، امروز لطمه زدن به رهبری یعنی لطمه زدن به عقبه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام پژمانفر بیان داشت: فردی به مشهد شهر امام رضا آمده و می گوید که چرا خبرگان دورهم جمع می شوند و فقط با هم نهار می خوردند؟ چرا بر عملکرد رهبری نظارت نمی کنند؟

وی ادامه داد: امام جمعه مشهد هم جواب ایشان را داد و گفت که اعضای خبرگان نمی توانند بر عملکرد رهبری نظارت داشته باشند زیرا ایشان بر همه مردم ولایت دارند، ما ولی فقیه را حجت امام زمان می دانیم و کسی که در این مقام قرار بگیرد هم طراز با دیگران نیست که بر عملکردش نظارت کنیم، زیرا رهری بر همه ما ولایت دارند که این ها بحث های فقهی دارد.

نماینده مردم مشهد گفت: وقتی رهبری فرمودند که مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم فردی در یکی از همین روزنامه های زنجیره ای که زیاد هم مقاله می نویسد گفت، ۳۵ سال است که به ما می گویند رابطه داشتن با آمریکا بد است، اما امروز می ببنیم که وزارت امور خارجه ایران و آمریکا با هم دست می دهند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد.

حجت الاسلام پژمانفر اظهار کرد: امروز نیز حتی مردم این حرف ها را مسخره می پندارند، اما باید توجه داشت که این ها قصد دارند تا ذهن مردم را به رهبری دچار تردید کنند که باید دقت داشته باشیم تا فریب نخوریم.

نماینده مجلس شواری اسلامی بیان داشت: اگر برخی از مسئولین ما خواب هستند، باید توجه داشته باشند که دشمن با بیداری و جدیت کامل در حال اعمال دشمنی خود هست.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی مشتری زیادی دارد و خیلی ها را به سمت خود کشانده، عده ای می گفتند چطور می شود با دست خالی در مقابل توپ و تانک ایستاد؟ اما دیدند که ما در جنگ با کمترین امکانات ایستادیم و پیروز شدیم.

حجت الاسلام پژمانفر در پایان گفت: انقلاب بالاترین خدمت را به اهل بیت داشته زیرا اما رضا (ع) فرمودند که معارف ما را نشر دهید و انقلاب اسلامی ایران این معارف را به گوش جهانیان رسانید.