شناسه خبر: ۱۹۰۲
بازدید: ۳۴۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

قدرت بسیج ؛ عامل مقابله با کارشکنی های غرب

باید بتوان با استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج، کارشکنی های دشمن را خنثی کرده و با آنها مقابله کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،حجت الاسلام نصراله پژمانفر اظهار کرد: بسیج به عنوان نهادی خودجوش و انقلابی، از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که درواقع می‌توان آن را نهادی دانست که پایه های آن متکی به باورهای مردم است.
وی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی ازبارز ترین عرصه ها بوده که باوجود همه‌ی تهدید هایی که درعرصه ی نظامی وجود داشت، توانستیم آن را به فرصت تبدیل کنیم.
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تهدید هایی که در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و … وجود داشته تبدیل به فرصت شده است، افزود: با وجود اینکه این تهدید ها شامل عرصه تولید علم نیز شده بود اما موفق شدیم که با تکیه بر ظرفیت بالای بسیج، حرکتی فوق العاده و با شیب مناسب در راستای مقابله با آن انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود همه ی محدودیت ها و کارشکنی هایی که جریان های علمی سراسر دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد کشور ما توانست با غلبه بر این محدودیت ها، موانع و کارشکنی ها به بالندگی برسد.
معاون حوزه علمیه خراسان عنوان کرد: هم اکنون ایران نه تنها در منطقه و کشور های خاورمیانه بلکه در بین کشور های دنیا خود را به ظرفیت بزرگی رسانده و در کنار سایر کشورهای مهم جهان در عرصه بین الملل قرار گرفته است.
وی تلاش برای  توسعه روز به روز این ظرفیت را الزامی دانست و گفت:به کمک این ظرفیت می‌توان بحران های روبرو را پیش رو گذاشت.
عضو ستاد پیگیری مطالبه‌های رهبری در موضوع تحوّل حوزه تاکیدکرد : اکنون ظرفیت های بسیج درهمه ی ابعاد اعم از تولید علم، عرصه مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی درخدمت نظام اسلامی است.