شناسه خبر: ۱۳۷۷
بازدید: ۴۳۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

فیلم محمد(ص) پاسخ ابهامات آزادگان جهان را می دهد/انتقاد از سیاسی کاری کشورهای دیگر نسبت به ساخت فیلم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این فیلم جذابیت های خاص خود را به همراه رعایت مسائل کیفی و کمی دارد و با یک زبان مشترک بین همه ملت های دنیا می تواند ارتباط برقرار کند.

نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فیلم محمد(ص) که تقریبا آماده اکران است، گفت: تولید فیلم هایی نظیر محمد(ص) در فضای امروز نه تنها دنیای اسلام بلکه جهان بشریت بیانگر واقعیات خواهد بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ملت های آزاده می توانند با تماشای این فیلم که بخشی از زندگی پیامبر اسلام است بتوانند برای گمشده های خود پاسخی بیابند و بسیاری از ابهامات و نگرانی ها در فضای کنونی اسلام هراسی که غرب راه انداخته است، برطرف خواهد شد.

وی افزود: این فیلم جذابیت های خاص خود را به همراه رعایت مسائل کیفی و کمی دارد و با یک زبان مشترک بین همه ملت های دنیا می تواند ارتباط برقرار کند.

پژمان فر ادامه داد: بعد از فیلم محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مصطفی عقاد که توانسته بود به بخشی از زندگی پیامبر بپردازد امیدواریم این فیلم هم بتواند بخش های دیگری از زندگی ایشان را چنان نمایان کند که تأثیراتی که زمانی آن فیلم بر جهان بشریت داشت، داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص برخی سیاسی کاری های کشورهای دیگر نسبت به ساخت فیلم محمد(ص) خاطرنشان کرد: بعضا نسبت به حرکت هایی که در جمهوری اسلامی است انتقاد می شود منتها باید انتقادهای منصفانه را دید اما اگر بخواهیم در یک فضای گفتمانی مسأله را بررسی کنیم قوت های فراوانی دارد که نمی توان از آن چشم پوشید.