شناسه خبر: ۴۹۹۱
بازدید: ۷۵۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: امشب مشهد کار را تمام می‌کند

حجت الاسلام نصراله پژمانفر ، نماینده مردم مشهد و کلات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره وحدت و ائتلاف نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم در ماه های گذشته تصمیم شان را به صورت جدی گرفتند تا رئیس جمهور تک دوره‌ای باشد؛ این روزها بنا را بر عبور از روحانی قرار دادند.

وی افزود: هر چند اگر قانون به آنها اجازه می داد شاید حتی کمتر از چهار سال یعنی دو یا یک سال بعد از رئیس جمهوری وی با روحانی خداحافظی می کردند اما از آنجایی که طبق قانون کمتر از چهار سال برای تغییر رئیس جمهور به آنها اجازه داده نمی شود بنا را بر این گذاشتند که بعد از چهار سال از این رئیس جمهور عبور کنند.

پژمان فر تصریح کرد: از سوی دیگر مردم انتظار داشتند نیروهای انقلابی که خود را در معرض انتخابات قرار دادند با هماهنگی و ائتلاف به یک وحدت برسند که در نهایت دو روز گذشته شاهد این اتحاد بودیم. این مسئله یکی از خواست های مردم بود که توانست به حضور منسجم تر آنها در حمایت از آقای رئیسی کمک کند.

نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: آقای قالیباف یک رفتار کاملا اصولگرایی انجام داده و در عمل نشان داد که یک اصولگرای کاملا معتقد به مبانی این جریان است.

پژمان فر یادآور شد: در مقایسه با جمعیت هایی که برای دیگر کاندیداها در شهرستان ها جمع می شوند جمعیت استقبال کننده از آقای رئیسی در شهارهای مختلف نشان دهنده عزم ملی در تغییر رئیس جمهور دارد. امیدواریم مردم مشهد نیز بتواند به عنوان نقطه نهایی برای نشان دادن هرچه چشم گیرتر این عزم نقش آفرینی کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از روزهای گذشته شاهد هستیم که جنب و جوش های فراوانی در میان متدینین، گروه های انقلابی، جوانان و همه اقشار برای یک حضور پرشور و حماسی و ماندگار در تاریخ مشهد در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه مردم در تلاش هستند تا خود را به این صحنه تاریخی برسانند، تصریح کرد: آنها می خواهند حرف آخر را به عنوان مهمترین و پرشورترین تجمع مردم انقلابی به دولتی ها بزنند.

پژمان فر در پایان خاطرنشان کرد: عزم مردم در روزهای اخیر نشان می دهد که آنها تصمیم شان را به صورت جدی برای تغییر و جابه جایی شخص رئیس جمهور گرفتند و ان شاالله این اتفاق با یک فاصله بسیار قابل توجه و با معنا در همان مرحله اول انجام خواهد شد./

انتهای پیام