شناسه خبر: ۱۹۶۲
بازدید: ۶۸۸
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

ضرب العجل ۱۰ روزه برای تعیین تکلیف وضعیت مردم و پرسنل میزان/کمیته ویژه میزان تشکیل شد

    • نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته ای برای ارزیابی راهکارهای موجود تشکیل و مقرر شد ظرف مدت ۱۰ روز با جمع بندی راه حل های موجود بهترین گزینه را انتخاب و ارایه نمایند.
      حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با صبح مشهد بیان کرد: در راستای پیگیری وضعیت موسسه مالی واعتباری میزان جلسه ای با حضور وزرای کشورو اقتصاد، رئیس بانک مرکزی ، استاندار خراسان رضوی، بنده و تعدادی از معاونین و مسئولینی که در این خصوص مسئولیت دارند برگزار شد.
      نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن فضای این جلسه افزود: در این جلسه راهکارهای مختلفی برای حل مشکل میزان ارایه و بررسی شد.
      پژمانفر تصریح کرد: در این جلسه کمیته ای برای ارزیابی راهکارهای موجود تشکیل و مقرر شد ظرف مدت ۱۰ روز با جمع بندی راه حل های موجود بهترین گزینه را انتخاب و ارایه نمایند.
      نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص راهکارهای پیشنهادی بیان کرد: چند راهکار وجود دارد که یکی از این راه حل ها بررسی ورود سرمایه گذاران برای خرید موسسه است.
      وی اظهارکرد: آنچه مهم است در نظر گرفتن دو مساله است، اول صیانت از حقوق و سرمایه های خرد وکلان مردم و دوم تعیین تکلیف پرسنل این موسسه که باید هر دو باهم لحاظ شود.