شناسه خبر: ۱۳۶۰
بازدید: ۴۰۲
تاریخ انتشار: جمعه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

صدای خرد شدن استخوان مستکبران عالم به گوش می‌رسد / حضور در راهپیمایی مهر تأییدی بر ساختار و چارچوب نظام اسلامی

22bahman

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه صدای خرد شدن استخوان مستکبران عالم به گوش می‌رسد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی مهر تأییدی بر ساختار و چارچوب نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: امروز صدای خرد شدن استخوان مستکبران عالم به گوش می‌رسد و در حقیقت راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که هم‌اکنون در حال برگزاری است، بعد از گذشت ۳۶ سال مهر تأیید مجددی بر ساختار و چارچوب نظام اسلامی است.
وی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان در تمام این سال‌ها تلاش کرده‌اند تا با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مقابله کنند اما همواره در تمامی ایام به ویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، ملت ایران نشان داده‌اند که ذره‌ای از انقلاب و نظام اسلامی دست نمی‌کشند.
* عهد مردم انقلابی شکستنی نیست
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عهد ملت ایران به ویژه مردم انقلابی خراسان رضوی با ولایت فقیه و نظام اسلامی شکستنی نیست و این مردم نه از تحریم و نه فشارهای اقتصادی هراسی ندارند و در طول تمام این سال‌ها ارادت خود به انقلاب و نظام را اثبات کرده‌اند و همین حمایت مردمی نظام اسلامی را در برابر توطئه و هجمه‌های دشمنان بیمه کرده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها یک اتفاق و رویداد ناگهانی نبود، چرا که مردم ایران نمی‌خواستند زیربار ذلت و خواری بروند و تشنه عدالت بودند، به همین علت در برابر رژیم پهلوی ایستادند و در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند.
* تحولات خوبی به برکت انقلاب اسلامی در منطقه اتفاق افتاده است
پژمانفر تصریح کرد: سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که تحولات خوبی در منطقه اتفاق افتاده و بی تردید این تحولات ناشی از جرقه ای است که توسط انقلاب اسلامی زده شد و امروز به واسطه این اتفاق مبارک خانه‌های عنکبوتی سران استکباری و در راس آن آمریکا و اسرائیل در حال ویران شدن است.
به گفته وی ۳۶ سال از دوران با شکوه و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران گذشته و در طی همه این سال‌ها با وجود تبلیغات مسموم دشمن و فتنه‌های آنان، گام‌های محکمی در مسیر ترقی و تعالی کشور برداشته شده است که این همه به برکت تبعیت از ولی‌فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای و صیانت و پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن همواره در پی تفرقه و توطئه است، افزود: ملت ایران در تمام لحظه ها حتی در سخت‌ترین شرایط آگاهانه و هوشیارانه رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار داده‌اند.