شناسه خبر: ۴۹۸۷
بازدید: ۷۱۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع حامیان رییسی: ۲۹ اردیبهشت روز یاری کردن رهبری و بصیرت سیاسی است

حجت الاسلام نصراله پژمان فر، شامگاه دوشنبه در جمع پرشور حامیان حجت الاسلام رئیسی در مسجدالرضا(ع) گیلاوند طی سخنانی گفت: بصیرت انسان را به سعادت می رساند، این بصیرت بود که یاران سیدالشهدا را در کربلا ماندگار کرد و ثابت قدم در راه سید الشهدا(ع) ایستادند.

وی اضافه کرد: در بحث قرآنی داریم که مردم برای شیطان به سه دسته تقسیم‌ می شوند، دسته اول کسانی هستند که شیطان فقط آنها را لمس می کند؛ دسته دوم کسانی هستند که شیطان هم لمسشان می کند و هم در اموال و اولادشان شریک می شوند و دسته سوم شیطان نه نی تواند لمسش کند نه می تواند شریک آن شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن در رابطه با بصیرت گفت: بصیرت چیز مهمی است، امروز اگر می خواهید زمینه ظهور امام زمان(عج) را آماده کنید، باید به بصیرت کافی برسیم و اِلا غیبت طولانی تر خواهد شد، یکی از بصیرت هایی که امروز امام زمان (عج) از ما انتظار دارد، مسئله بصیرت سیاسی است؛ اگر می خواهید بصیرت سیاسی پیدا کنید، باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشید.

وی با اشاره به فرمایشی از امیر المومنین(ع) ادامه داد: اگر کسی در هنگام یاری رهبرش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار می شود، این هشدار امیر المومنین (ع) را باید جدی گرفت، روز ۲۹ اردیبهشت و این روزها؛ روز یاری کردن رهبر است، این بصیرت را باید داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام زمان (عج) این بصیرت را از ما می خواهد، درباره جایگاه ولایت فقیه آن چیزی که امروز خار چشم دشمنان شده، همین جایگاه ولایت فقیه و رهبری است، اگر روز ۲۹ اردیبهشت، انتخاب اشتباه داشته باشیم، مطمئن باشید، دشمن ساکت نخواهد نشست./

انتهای پیام