شناسه خبر: ۴۶۱۲
بازدید: ۷۲۷
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۵

در رویداد «مشهد ۲۰۱۷» باید نگاه به اسلام واقعی و مذاهب آشکار شود

حجت‌الاسلام نصراله پژمان فر امروز در حاشیه افتتاحیه رسمی «مشهد ۲۰۱۷» در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود هجمه های بسیار از سوی دشمنان در منطقه و نشان چهره ای نامناسب از اسلام توسط استکبار جهانی اظهر داشت: در رویداد «مشهد ۲۰۱۷» باید نگاه به اسلام واقعی و مذاهب آشکار شود.

نماینده مردم مشهد و کلات با تأکید بر اینکه مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام دارای ظرفیت‌هایی بسیاری است که می‌تواند الگویی مناسب در دنیا باشد اضافه کرد: باید از طریق این ظرفیت‌ها، شبهاتی که استکبار جهانی برای اسلام ایجاد کرده است را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌های مشهد در قالب برنامه‌های مختلف به جهان اسلام گفت: گرچه مراسم افتتاحیه رسمی مشهد ۲۰۱۷ برگزار شد اما باید این مراسم به صورت حجم بالاتری اجرایی می‌شد و حتی در کنار آن باید این شهر میزبان نشست وزرای فرهنگی جهان اسلام نیز بود.

پژمان فر ادامه داد: علاوه بر اینکه باید برگزاری برنامه‌های مختلف ۲۰۱۷ حمایت شود، انتظارات مردم و افکار عمومی نیز در این راستا نیازمند پیگیری بوده و برنامه‌های مذکور باید در شأن مشهد، مردم و زائرین این شهر صورت گیرد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید، در سال جاری می‌توانیم با همکاری مردم و بخش خصوصی مسایل را رفع کنیم چراکه ظرفیت‌های مردمی بسیار بالا بوده و در این راستا نهادهای دولتی همچون شهرداری نیز باید همکاری لازم را انجام دهند./

انتهای پیام