شناسه خبر: ۴۱۷۹
بازدید: ۴۱۶
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

حمایت از هیات های مذهبی باعث افزایش انگیزه های دینی می شود

نصراله پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اقدام شهرداری در برگزاری نمایشگاه عطرسیب را ارزشمند دانست که می تواند در سایر استانها نیز اجرایی شود.

حجت السلام نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار «تهران سما» با بیان اینکه هر اقدامی که موجب ارتقا سطح فرهنگی مردم شود ارزشمند است، گفت: جنس کار فرهنگی به گونه ای است که باید مردم به صحنه بیایند و تنها مسئولان و نهادهای دولتی و عمومی باید از این حرکت فرهنگی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه حمایت و مساعدت از هیات های مذهبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فرهنگ ساز سبب می شود انگیزه ها افزایش یابد، افزود: این اقدام شهرداری تهران حرکتی موثر در راستای ترویج فرهنگ سیدالشهدا است تا مردم از این ماه برای ارتقا سطح تعالی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه قرنها از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) می گذرد و همه تلاش دارند تا مراسمات عزاداری باشکوه برگزار شود، خاطر نشان کرد: شهرداری تهران در اقدامی ارزشمند اقدام به برگزاری نمایشگاه برای ارایه اقلام و کالاهای مورد نیاز هیات های مذهبی در آستانه محرم کرده که فرصت برای مراکز دینی فراهم شده تا بتوانند مواد و تجهیزات مورد نیاز خود را با حمایت، تخفیف و بصورت یکجا خریداری کنند و همچنین لازم است، سایر شهرداری های سراسر کشور نیز این اقدام شهرداری تهران الگو برداری کنند.