شناسه خبر: ۱۹۲۳
بازدید: ۶۴۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

حضور خبرنگاران مشهدی در مجلس

به مناسبت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران شهر مشهد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مشهد و با همکاری نصر اله پژمانفر نماینده مردم شهر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تور تهران گردی رفتند.

در روز اول این سفر خبرنگاران شهر میهمان مجلس شورای اسلامی شدند که حضور آنها با حواشی جالبی همراه بود.

در ابتدای ورود جمعی از مالباختگان موسسه میزان و معترضان به نحوه جذب نیرو در آموزش و پرورش در مقابل مجلس تجمع کرده بودند.

نصر اله پژمان فر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به طبقه دوم صحن علنی آمد و با خبرنگاران عکس یادگاری گرفت.

photo_2015-08-16_13-40-53

طبق برنامه قبلی خبرنگاران باید پس از حضور در صحن علنی با حجت الاسلام و المسمین سالک رییس کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار می کردند اما حداد عادل جایگزین وی شد.

بر اساس برنامه اعلام شده قرار بود که خبرنگاران پس از مجلس به وزارت ارشاد بروند و با وزیر دیدار نمایند که پژمان فر در مجلس ضمن گلایه از وزیر ارشاد اعلام کرد که این دیدار توسط وزارتخانه کنسل شده است.

گروه خبرنگاران مشهدی در مسیر بازگشت در راهروی مجلس با بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس و رییس اسبق سازمان ملی جوانان مواجه شدند. یکی از اعضای گروه خطاب به وی گفت که این همه خبرنگار مشهدی به مجلس آمدند و فضا را گرفته اند و وی با حالتی طنزآمیز پاسخ داد: فعلا ما سمنانی ها یک رییس جمهور از شهر خودمان برای شما گذاشته ایم که نمی توانید این موضوع را جمع کنید!

در پایان خبرنگاران از موزه مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.