شناسه خبر: ۲۷۴۵
بازدید: ۳۶۵
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۴

حجت الاسلام پژمان فر: پاسخ وزیر ارتباطات قانع کننده نبود

نماینده مردم مشهد در کمیسیون فرهنگی مجلس از پاسخ‌های وزیر ارتباطات در ارتباط با وضعیت نابه‌سامان پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی قانع نشد و وعده پیگیری دغدغه‌های کنونی را از طریق صحن علنی مجلس داد.

sms

محمود واعظی عصر امروز سرانجام بعد از دو مرتبه بی‌توجهی به دعوت کمیسیون فرهنگی مجلس پیرامون ارائه توضیح درباره وضعیت نابه‌سامان پیامک‌های انبوه، به اخرین دعوت نمایندگان این کمیسیون لبیک گفت و راهی کمیسیون مربوطه شد.

نصراله پژمان فر طراح سوالاتی در ارتباط با وضعیت نابسامان پیامک‌های انبوه از ابعاد مختلف بود که توضیحات واعظی را قانع کننده ندانسته و نسبت به پیگیری سوالاتش در صحن علنی مجلس مصمم‌تر شد.

پژمان فر عنوان کرد: بنده پیگیر سوالاتم در صحن علنی مجلس خواهم بود تا مردم و نمایندگان متوجه شوند وزرات ارتباطات در حوزه مسئولیت‌هایش در ساماندهی پیامک‌های انبوه چه میزان بی‌تدبیری کرده و چه مسیری را رفته است.

وی افزود: پاسخ‌های وزیر ارتباطات به هیچ عنوان قانع کننده نبود و حتی در چند مورد اصلا اشرافی به موضوعات نداشتند و خواستار جوابگویی از سوی معاونین خود شدند.

نماینده مردم مشهد در  بهارستان خاطر نشان کرد: هزینه‌های بالایی که اکنون از طریق پیامک‌های تبلیغاتی عاید دولت و اپراتورها می‌شود اصلا قابل دفاع نیست و قطعا اگر این وزارتخانه روند خود را در حوزه ساماندهی این پیامک‌ها اصلاح نکند، جداول هزینه‌هایی که براساس مستندات از جیب مردم رفته را منتشر می‌کنیم.