شناسه خبر: ۷۱۷۹
بازدید: ۷۶۵
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۷

حجت الاسلام پژمان فر: دستگاه‌های نظارتی برای اخلالگران اقتصادی ایجاد ناامنی کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات گفت: در بازاری که هیچ برخورد و کنترلی بر آن نشود هر اتفاقی محتمل است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: چنین وضعیتی باعث به وجود آمدن احساسی در مردم می‌شود که نگرانی از روزهای آینده را برمی‌انگیزد. در چنین شرایطی خانواده‌ها نمی‌دانند که قیمت فلان کالا فردا صبح چقدر تغییر قیمت خواهد داشت. به نظر بنده دستگاه‌های نظارتی باید در حوزه اقتصاد به گونه‌ای عمل کنند که برای مردم ایجاد امنیت و برای اخلالگران اقتصادی ایجاد ناامنی کنند.

وی با انتقاد از نحوه توزیع گوشت قرمز و تشکیل صف‌های طولانی در فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی شهرها، گفت: در حال حاضر وضعیت توزیع گوشت وارداتی به شکلی است که هم موجب ایجاد صف‌های طولانی در معابر و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ شده و هم این گوشت توسط برخی افراد سودجو و دلال در بازار آزاد به چند برابر قیمت به مردم یا به رستوران‌ها فروخته می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مجلس باید به این مسئله ورود کند، اما ورود مجلس نباید متهم به ورود سیاسی شود. این مسئله به شدت نگران کننده است اما تلاشمان را می‌کنیم. امیدوارم دستگاه‌های اجرایی و نظارتیِ مسؤول به وظایف خود بهتر از گذشته عمل کنند.