شناسه خبر: ۵۹۳۸
بازدید: ۴۱۵
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

حجت الاسلام پژمانفر: نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی در فرهنگ کشور بی‌بدیل است

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر در خصوص جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مهم ترین نقش را در حوزه فرهنگ و علم کشور دارد و در واقع هیچ مجموعه ای به اندازه شورای عالی انقلاب فرهنگی این نقش ویژه و بی بدیل را ندارد و به همین دلیل هم انتظارات از شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار بالاست.

وی ادامه داد: جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی روشن و مصوباتش در حکم قانون است و به حوزه‌های مختلفی در مهندسی فرهنگی و پیوست فرهنگی و موضوعات دیگری که امروز به آن احتیاج داریم، ورود پیدا کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر به کارهای انجام شده شورا نگاه داشته باشیم کارهای زیادی صورت گرفته که قابل تقدیر و قابل دفاع است اما با توجه به سطح انتظارات، شورای عالی انقلاب فرهنگی راه زیادی پیش رو دارد.

وی با تاکید بر حداکثر استفاده از حضور روسای قوا در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: شورا باید بخش نظارت بر اجرای مصوبات داشته باشد و آن را تقویت کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سندهای مصوب باید عملیاتی شوند، گفت: اگر چه یکی از وظایف شورای عالی در حوزه آموزش عالی و فرآیند آموزشی است اما پا به پای آن در نظام‌های دیگر نیز باید حضور داشته باشد./

انتهای پیام