شناسه خبر: ۱۳۳۵
بازدید: ۴۴۷
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

بودجه فرهنگی در کمیسیون تلفیق تغییر نکرد/سیاست دولت دست کمیسیون تلفیق را در تغییرات بودجه فرهنگی بست

کمیسیون تلفیقنماینده کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در صورت تغییرات در بررسی بودجه فرهنگی در کمیسیون تلفیق، دولت در نهایت تخصیص چندانی را اعمال نخواهد کرد.

نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، درباره تغییراتی که در کمیسیون تلفیق جهت تخصیص بیشتر اعتبارات به حوزه فرهنگی گفت: تغییراتی که در ارقام مربوط به بخش فرهنگ لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه ایجاد شده است تغییرات اساسی نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سعی کردیم پیشنهاداتی را مطرح کنیم که بتواند کمک بیشتری به بودجه حوزه فرهنگ کند اما جز چند راه محدود، توفیق دیگری حاصل نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دولت به گونه ای است که تغییرات در لایحه بودجه توجیهی برای آنها ندارد، عنوان کرد: از این رو ما نتوانستیم تغییرات چندانی در آن اعمال کنیم چرا که در نهایت زمان تخصیص، این امر صورت نخواهد گرفت.

پژمان فر در پایان با بیان اینکه سیاست دولت، انگیزه را برای فعالیت نمایندگان از آنها می گیرد، خاطرنشان کرد: دولت دست کمیسیون را برای تغییر بسته است و سیاستی را اتخاذ کرده است که تغییراتی که در کمیسیون تلفیق صورت گرفت در نهایت با عدم تخصیص کاهش یابد.