شناسه خبر: ۱۳۶۶
بازدید: ۸۵۵
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

بودجه حاشیه شهر «ردیف» گرفت

 

کمیسیون تلفیق با تصویب ردیفی با عنوان «ساماندهی حاشیه کلان شهرهای مذهبی» مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد در بودجه سال ۹۴ اختصاص داد.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در این رابطه به خراسان گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بعدازظهر روز گذشته در نشستی ردیف بودجه ای با عنوان «ساماندهی حاشیه کلان شهرهای مذهبی» را با بودجه ۵۰ میلیارد تومانی تصویب کرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون توافق کردند که از ۵۰ میلیارد تومان یاد شده حداقل ۳۰ میلیارد تومان برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد اختصاص یابد و ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای ساماندهی حاشیه شهرهای شیراز و قم اختصاص داده شود.

نماینده مردم مشهد که خود در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق حضور داشت گفت: سرانجام موفق شدیم در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق این ردیف را تصویب کنیم و امیدواریم با ایجاد ردیف بودجه رقم اختصاصی آن را در بودجه سال های آینده بیشتر کنیم. پژمان فر همچنین عنوان داشت که تلاش می کنیم در کنار بودجه ۳۰ میلیاردی مذکور از سایر ردیف ها و از جمله ردیف های فرهنگی نیز سهمی را برای مسائل عمرانی و فرهنگی حاشیه شهر مشهد در نظر بگیریم.