شناسه خبر: ۱۴۳۲
بازدید: ۸۱۳
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

اقدامات شهرداری مشهد متناسب با نوروز فاطمی بود

نوروز فاطمیشهرداری در طرح استقبال از بهار ۹۴ علاوه بر اینکه شهر مشهد را از لحاط فضای سبز و طبیعت شاداب کرد از سوی دیگر نیز با نصب پرچم و المان‌های فاطمی به درستی نوروز فاطمی را مورد توجه قرار داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اقدامات شهرداری در طرح استقبال از بهار ۹۴ متناسب با شهر مشهد و همچنین نوروز فاطمی بود.
به گزارش ستاد خبری استقبال از بهار ۹۴ شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص نوروز فاطمی سال ۹۴ اظهار داشت: اقداماتی که در شهر مشهد در نوروز ۹۴ انجام شد متناسب با شهر مشهد و همچنین نوروز فاطمی بود.
وی افزود: مشهد با توجه به بارگاه حرم رضوی شهری مذهبی است و مشهد به صورت سالانه مقصد بسیاری از زائران این امام رئوف است و در نهایت زائران و مجاوران امام رضا(ع) از مدیران شهری انتظار دارند که در این شهر مذهبی نمادهای دینی به صورت گسترده در سطح شهر وجود داشته باشد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نوروز ۹۴ مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شد و مدیریت شهری با تنوع برنامه‌های خود به درستی نوروز فاطمی را اجرا کرد.
پژمانفر تصریح کرد: شهرداری در طرح استقبال از بهار ۹۴ علاوه بر اینکه شهر مشهد را از لحاط فضای سبز و طبیعت شاداب کرد از سوی دیگر نیز با نصب پرچم و المان‌های فاطمی به درستی نوروز فاطمی را مورد توجه قرار داد.