شناسه خبر: ۸۰۳۱
بازدید: ۲۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۴ خرداد ۱۴۰۲

در جریان سفر ۳ روزه به هرمزگان؛

اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از زیرساخت‌های جزیره ابوموسی بازدید کردند

قرار است اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در جریان سفری ۳ روزه به هرمزگان، ضمن بازدید از برخی مناطق، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات استان قرار بگیرند.

رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پس از ورود به جزیره ابوموسی و حضور در گلزار شهدا، از زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری این جزیره بازدید کردند.

دیدار با مسئولان محلی و آشنایی با وضعیت و مسائل و مشکلات این جزیره از دیگر برنامه‌های سفر اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ به ابوموسی است.

اعضای کمیسیون در برنامه سفر سه روزه به هرمزگان، در شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان نیز شرکت می‌کنند.

سفر به جاسک و بازدید از بنادر شهید باهنر و شهید رجایی و بازدید از پالایشگاه‌ها و برخی مراکز صنعتی استان از دیگر برنامه‌های اعلام شده این هیأت اعزامی از مجلس شورای اسلامی به هرمزگان است.

به گزارش خانه ملت، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، سیدمحمود نبویان، علی خضریان، الهام آزاد و سیدمصطفی میرسلیم از اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در این سفر حضور دارند و احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار جزیره ابوموسی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان این هیأت اعزامی را همراهی می کنند./