شناسه خبر: ۱۳۴۲
بازدید: ۹۴۶
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

استاندار خراسان رضوی به همراه حجت السلام پژمان فر و مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده شهیدان علیمردانی دیدار کرد

9

همزمان با سالروز شهادت حسن علیمردانی استاندار خراسان رضوی به همراه حجت السلام پژمان فر و مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده‌ این شهید دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این دیدار ضمن اشاره به نقش موثر شهیدان خانواده علیمردانی در دوران دفاع مقدس و استقرار امنیت پایدار در مناطق جنگی اظهار کرد: ولایت پذیری و سربازی بی‌ چون و چرا برای نظام، مهمترین ویژگی این شهیدان بوده است.

IMG_0844

وی از شهدای خانواده علیمردانی به عنوان ذخایر نظام یاد کرد و افزود: شهدا متعلق به خطه و منطقه خاصی نیستند و تمام مردم ایران از برکات وجودی آنان بهره‌مند و از فقدان این عزیزان متاثر هستند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به جایگاه شهیدان در درگاه الهی گفت: این افراد با بذل جان خود در راه اسلام و قرآن به اوج کمال و قرب خداوند و سعادت دنیوی و اخروی دست یافتند.

IMG_0779

رشیدیان  با تاکید بر پیروی از راه شهدا و تاسی به رفتار و سیره آنان خاطرنشان کرد: به عنوان میراث‌داران شهیدان تلاش در جهت تحقق آرمان شهدا و منویات مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر اعتلای نظام مقدس اسلامی را وظیفه ی خود می‌دانیم.

وی عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، ازخودگذشتگی ایثارگران و رزم مجاهدانه رزمندگان دانست و گفت: همراهی، صبر و پایداری خانواده شهدا در حصول این دستاوردهای ارزشمند نقشی بی بدیل داشته است.

5

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر برنامه‌ریزی و اهتمام در جهت توجه به نیازهای مادی و معنوی خانواده‌های شهدا، خدمت به آنان را افتخاری بزرگ و از وظایف اصلی مسوولان دانست.

رشیدیان حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای تحقق آرمان‌های متعالی شهیدان را ضامن استمرار سربلندی و توفیقات نظام اسلامی دانست و افزود: تا زمانی که با صلابت در این راستا حرکت کنیم، توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان کارساز نخواهد بود.

IMG_0824

در این دیدار فرزند شهید علیمردانی نیز با بیان این که شهادت، ثمره اعتقاد و التزام به اصول و ارزش‌های والای اسلامی و ولایت‌پذیری است، حرکت خالصانه مسئولان در مسیر شهدا و تبعیت آنان از مقام معظم رهبری را باعث دلگرمی خانواده‌های شهدا و رمز پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی برشمردند.

در این دیدار حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی از مدیران این حوزه، استاندار را همراهی می کردند.

گفتنی است خانواده علیمردانی سه شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده اند.

7